Subject: Ed: Apteegituru ülevaade
From: "Carmen Katariina Sikk" <[email-masked]>
To: Kärolin Jenas <[email-masked]>
Date: Tue, 26 Nov 2024 17:45:47 +0200

Saatja: Carmen Katariina Sikk
Saatmisaeg: teisipäev, 26. november 2024 17:45
Adressaat: 'Tanel Raig' <[email-masked]>
Teema: Vs: Apteegituru ülevaade

Tere, Tanel!

Vastas Ravimiameti peadirektori asetäitja Ott Laius:

Turunduskettide alusel Ravimiamet statistikat ei tee ning nende andmetega
kahjuks aidata ei saa. Meie veebilehel tegevuslubade registris on
apteekide juures kirjas nende apteekide pädevad isikud, aga ettevõtete
omanike andmed on leitavad Äriregistrist.

Ravimiameti statistikabüroo koostatud analüüsid sisaldavad üldapteekide
kohta andmeid kogu Eesti kohta kokku. Üldapteekide kohta koostatakse
lisaks maakondlikku (neli suuremat linna ja kõik maakonnad) ning viimastel
aastatel ka asukohapõhist (linnas/maal,
raviasutuse/kaubanduskeskuse/tänavaapteek) statistikat. Apteegistatistika
on leitav Ravimiameti kodulehelt
https://ravimiamet.ee/statistika-ja-kokkuvotted/statistika/apteegistatisti
ka ja aastaraamatutest
https://ravimiamet.ee/statistika-ja-kokkuvotted/statistika/ravimiameti-sta
tistikaraamatud

Parimate soovidega

Carmen Katariina Sikk

Ravimiameti kommunikatsioonijuht

Tel 737 4140

[email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Saatja: Tanel Raig <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Saatmisaeg: teisipäev, 26. november 2024 13:57
Adressaat: Carmen Katariina Sikk <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Apteegituru ülevaade

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Delfi Ärilehel on tegemisel üks suurem ülevaade ravimiturust. Ravimiameti
lehel on apteegistatistika. Küsin, kas on teil ehk teada ka, millised on
apteegikettide turuosad ja kes on nende ketiapteekide omanikud.

Tänades
Tanel Raig
Delfi Ärileht
tel 51 34004